  • Data: 2005-09-27 16:02:28
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: "DGZ" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kiedy się zorientował, ze coś jest nie tak ? Bo nie chce mi się
    > wierzyc, że otrzymując 3 razy więcej pieniędzy nie zastanowił się "skąd
    to?"

    Nie wiedział ile ma oczekiwać, a 1000 czy 3000 USD to nie jest aż tak
    kolosalna
    różnica żeby nie wierzyć bankowi, gdyby dostał 10000 USD albo więcej to
    pewnie
    by się zastanowił a tak wyglądało to jak najbardziej realnie (czy naprawde
    od dzisiaj
    mam nie ufać nawet własnemu bankowi i zastanawiać się nad każdą złotówką
    bo może ja mam pieniądze na koncie a może to tylko pomyłka, ?)

    Sam zaproponował spłatę chociaż mógł się wypiąć (i pewnie by lepiej wyszło
    bo pismo z windykacji odnosi sie właściwie do tej propozycji spłaty na raty)
    :(
    A gdyby też nie dał bankowi nic na piśmie to bank musiał by jednak najpierw
    napisać że się pomylił.

    Pozdrawiam
    Dominik