  • Data: 2009-06-24 07:43:41
    Temat: Re: Pytanie do Pana Jerzego Olszewskiego....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po trzecie, gdybym był na miejscu Pana Prezydenta i pod taką presją ,
    > pod jaką on w tej sprawie jest, to pewnie biorąc pod uwagę wszystkie
    > okoliczności, bym raczej podpisał.

    Ma Pan rację.

    Biorąc pod uwagę ostatni wynik wyborów, oraz to że 70 % posłów PiS głosowało
    za traktatem dyskusja na powyższy temat traci sens.
    Co do filmiku - ogólnie to pomimo tego iz chłopy - mmniej lub bardziej
    mądrze gadają - to poparcie mają w granicach błędu statystycznego

    P.S. Trochę denerwuje mnie to że z jednej strony utyskuje Pan na Unię ....

    " [... ]Robione jest to nie beż powodów. Chodzi o to , by przekształcić UE w
    rodzaj socjalistyczne republiki centralnie rządzonej , ściśle
    współpracującej z powodów pragmatycznych (surowce) z Rosją, i złożenie
    na ołtarzu tej koncepcji ofiarę z racji stanu takich krajów pogranicza,
    jak Polska , Litwa , Czech itp. [...]"

    a z drugiej popiera i broni głównych PiS-owskich polityków którzy chcą nas
    do tej Unii za pomocą trakatau Lisbońskiego przyłączyć ...
    To jest w mojej opini rodzaj hipokryzji, tak samo jak kłamstwo posła
    Mularczyka o mówiące o tym, iż żałuje że się pomylił...

    On dobrze wiedział i wie co robi Panie Jerzy, i niczego nie żałuje, bo gdyby
    żałował to by był w UPR-rze lub Prawicy Rzeczpospolitej z posłem Markiem
    Jurkiem.

    Jemu zalezy GŁÓWNIE NA KORYCIE panie Jerzy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/