eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie do znawców CurveRe: Pytanie do znawców Curve
  • Data: 2020-03-09 14:15:04
    Temat: Re: Pytanie do znawców Curve
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 13:11:37 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:
    > On Sun, 8 Mar 2020 23:56:28 +0100, Robert Tomasik wrote:
    >
    > >>> Tylko, że właściciel karty znajdując takie obciążenie może z czystym
    > >>> sumieniem złożyć reklamację. Należność wróci na kartę, a właściciel
    > >>> terminala będzie musiał się przez sąd bujać z odzyskaniem swojej
    > >>> należności w złotych. Moim zdaniem, w swoim dobrze pojętym interesie
    > >>> pracownicy sami powinni na to uważać.
    > >> A reklamację do kogo składać? Curve czy ING?
    > >>
    > > U tego, z kim masz umowę na wydanie karty.
    >
    > Kurczę, ale którą kartę? ING czy Curve? Płaciłem z karty ING za
    > pośrednictwem Curve.

    Nie było tu żadnego "pośrednictwa".
    W restauracji płaciłeś kartą wydaną przez curve - ta karta została w błędny sposób
    obciążona (niechciane DCC) - reklamacja u curve.

    ing nie ma z tym nic wspólnej - kartą ing zapłaciłeś curve za obsługę Twoich
    transakcji, a nie za obiad w restauracji.

    Dziwne to, że reklamację musisz składać akurat u tego elementu łańcuszka, który Cię
    nie okradł - bo orżnął i właściciel restauracji - sprzedając złotówki za funty po
    zawyżonej cenie - oraz ing, sprzedając funty za złotówki, też po zawyżonej cenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1