  • Data: 2005-12-14 06:05:30
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można cos więcej - co to za trick?

    Prosze uprzejmie. W tym celu nalezy jednak dysponowac telefonem voip.
    Zakladamy konto (telefoniczne!) u providera dajacego bezplatne polaczenia do
    USA (np. sipdiscount.com) (albo takiego, ktory nie kasuje za polaczenia
    bezplatne w USA) i dzwonimy na bezplatny numer Citibanku 0018888726418. Tam
    zglasza sie informacja, ze dziekuja za moj telefon i ze mnie przelacza do
    Citibanku Polska, co tez nastepuje. A dalej jak w klasycznym polaczeniu.
    Oszczednosci nie przyprawiaja o zwaroty glowy, ale satysfakcja jest.