  • Data: 2005-12-14 12:56:00
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Sa chwile w zyciu, kiedy czlowiek ma wylaczona komorke (np. na urlopie, bo
    > jak jest wlaczona komorka to urlopu nie ma).

    No to wteedy juz jest tylko nieszczesliwy zbieg okolicznosci. Ale zawsze lepiej
    dac szanse bankowi sie dodzwonic, niz sie potem bujac z reklamacjami, np. w
    takim PKO BP (ktory o ile wiem w ogole nie dzwoni w takich sytuacjach).

    > To jest zupelnie co innego. Doceniam fakt, ze ja moge zastrzec karte. Mi sie
    > nie podoba to, ze karta jest zastrzegana bez mojej wiedzy, co stawia mnie w
    > niezrecznej sytuacji przy probie dokonania platnosci.

    Ale pamietaj, ze Citek moze jest i troche nadwrazliwy, ale przynajmniej
    minimalizuje mozliwosc przestepczego uzycia karty. Czyli np. jak masz portfel i
    ginie Ci pare kart, to nomenomen dzowniacy Citek moze Ci wszystkie karty i konta
    uratowac. No bo z PKO BP nie zadzwonia... :)

    > Ano wlasnie o to chodzi. Nie chce kupowac fury waluty i chce miec pewnosc,
    > ze karta zadziala. Znowu - nikt rozsadny nie porusza sie tylko z jedna
    > karta, wiec w rzeczonej sytuacji zaplacilem inna.

    No i o to chodzi. Pare kart w portfelu jeszcze nikomu nie zaszkodzilo. A co do
    telefonu w tej konkretnej sytuacji z kelnerem, to moze byla to jakas mocno
    nietypowa knajpa... ;)

    > Mimo wszystko uwazam, ze nikt rozsadny nie korzysta z karty do zaciagania
    > kredytow na okres dluzszy niz grace period. Placac karta wiem, ze mam
    > pokrycie wydatku w swoich aktywach. W tej sytuacji credit shield staje sie
    > ubezpieczeniem czegos, czego nie mam, czyli jest tylko bezsensownym
    > wydatkiem.

    Co do CreditShield w sytuacji opisanej przez Ciebie to zgoda. Ale juz co do
    nowego Pakietu Bezpieczenstwa z nowymi trzema ubezpieczeniami to juz nie
    koniecznie. Takie ubezpieczenie potencjalnie moze sie przydac zarowno osobie
    korzystajacej z kredytu jak i nie. Oczywiscie jezeli ktos korzysta z ubezpieczen
    z zasady.

    Pozdrawiam,
    Karciarz