  • Data: 2005-12-15 18:57:10
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/15/2005 5:01 PM, Tomek wrote:
    > Panowie, zrobilo sie NTG. Dajcie sobie na wstrzymanie. Autor watku pytal sie
    > o opinie na tamat karty Citibanku. A wy tu o aspektach dziedziczenia przez
    > wnuczke. Albo napiszcie cos na temat, albo dajcie sobie na luz.

    Fragment wątku zapoczątkowało zdanie wyrażone przez p. Trzypiona:

    P. Tomek (to Twoje :-) ):

    na co p. Trzypion:

    >Ciekawe. A dlaczego rodzina miałaby to czynić?

    Na co ja podałem przykład, że rodzina może bez specjalnej aktywności, a
    raczej w związku z jej brakiem, wynikłym np. z braku wiedzy być do tego
    zmuszona.

    Np. Nodrea zyczy sobie literalnie, by żona/mąż byli wtajemniczeni w
    posiadanie kk przez współmałżonka, by nie mogli sie zasłaniać niewiedzą.

    "zgoda współmałżonka (jeżeli posiadasz ze współmałżonkiem wspólnotę
    majątkową)."

    Kwestia nie jest tak całkiem OT.

    Pzdr: Witek