    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o raty GE
    Date: Tue, 25 Jul 2006 08:34:59 +0200

    a...@g...pl wrote:

    > Człowiek w sklepie nawijał mi 10 minut że "tego pola nie trzeba
    > zaznaczać, oni tam w banku wiedzą co z tym robić", zaznaczyłem bo
    > żadnych kart nie chcę, co oni ludzi chcą oszukać ?

    A co, źle mówił? Jak nie zaznaczysz to będą wiedzieli co z tym zrobić i
    przyślą ci kartę :)

    > W sklepie kupiłem tak na prawdę 2 rowery za łączną sumę 2000 zł.
    > W umowie ratalnej jest wpisane rower, wartość 2000 zł. Czy to nie
    > stwarza jakiś problemów ?

    Nie powinno. Banku nie obchodzi co kupiłeś, a sklepu nie obchodzi skąd
    masz pieniądze. Jeśli suma się zgadza to ok.

    > I na koniec, poczytałem na grupach o GE i trochę mnie zemdliło. To
    > mój pierwszy zakup na raty w życiu... Jak to jest z odstąpieniem od
    > umowy. W umowie jest punkt mówiący że mam na to 2 tyg. od podpisania

    A czemu chcesz odstąpić? Coś nie tak z tym kredytem?

    > Tak ogólnie, to panikuję czy to bank jak każdy inny dzisiaj (wydoić
    > klienta ile wlezie...) ?

    Pewnie że chce wydoić. Są banki które doją jawnie i bezczelnie, a są
    takie które doją kulturalnie i po cichu ;) W końcu na czymś bank musi
    zarabiać.

    Karol