  • Data: 2006-10-25 07:03:59
    Temat: Re: Pytanka
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > "Jarek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Grupy nie są od tego, żeby odrabiać za ciebie zadania domowe i produkować
    > kolejnego magistra, który nic nie umie.
    > Weź się wysil i sam sobie poszukaj po internecie.

    Po pierwsze to pytanie które zadałem nie ma nic wspólnego z kierunkiem
    studiów który studiuję.Studiuję na uczelni technicznej a nie na żadnej
    ekonomi ani bankowości.Więc może nie zostanę bez produktywnym
    magistrem.To tak jakby ktoś zadał pytanie z informatyki a wy mu
    odpisalibyście żeby wzioł się do roboty, że będzie kolejnym magistrem
    który nic nie umie i tak dalej.Z tego co zauważyłem jak ktoś zadaje
    nawet najbanalniejsze pytanie z informatyki to jednak ludzie mu pomagają
    a tu popatrz, jak chodzi o banki to zawsze się znajdą jacyś ludzie co
    myslą co to nie oni i niech sobie studencik sam poradzi.Szukałem troszkę
    w google i nic nie moge znaleść. Z giełdami w USA które się połączyły
    już sobie poradziłem, nie wiem tylko co z bankami polskimi.
    Nadal proszę o pomoc