  • Data: 2004-02-10 13:03:31
    Temat: Re: QuickHelp
    Od: Areq <a...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 13:06:31 +0100, Slawek Kos
    <s...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:c08pgo$k03$1@news.onet.pl...

    > Zaraz, zaraz...
    > W oddziale PKO BP mozesz wyplacic TYLKO przy uzyciu karty Inteligo.
    > Sprawdz,
    > czy maja nalepke Visa na drzwiach, albo sie zapytaj czy wyplaca przy
    > pomocy
    > karty Visa Electron
    > Nie ma wyplaty "na dowod" tak jak z normalnego konta w PKO BP.
    > Zatem jesli nie maja terminala POS to i tak ci oddzial PKO BP nie pomoze
    Terminal POS to inaczej bankomat? wybaczcie ale ja w bankowosci zielony
    jestem, takaże na grupie od niedawna :-)
    > -
    > bedziesz musial biec do bankomatu, a jak juz ustalilismy w Wolinie tylko
    > ten
    > bank spoldzielczy ma bankomat (Zamkowa 3...;-))
    Wolin mala miejscowsc i niestety to mnie dziwi ze spoldzielczak ma
    bankomat a PKO BB NIEE hmmm
    MOmencik moze ja w blad wprowadzam.
    Nie wiem czy dobrze dalem wam do zrozumienia, chodzi mi o wyplaty i wplaty
    ale w taki sposob ze ide do okienka i tam dokonuje operacji? czy to sie
    odbywa bezprowizyjne? NIe chodzi mi tylko o bakomaty, chociaz kiedys
    napewno sie przydadza - ale i tak im nie ufam, moj sasiad opowiadal mi
    jaka mial przygode z bankomatem - o wlasnie tym przy banku spoldzielczym
    :)
    Wyjechal sobie jednego pieknego poranka na miasto, potrzebowal pilnie
    pieniazkow. Podjechal pod bankomat, tutaj wystukal na bankomacie 500 zl by
    ten mu wyplacil, okazalo sie jednak iż z bankomatu wylecialy tylko 4
    stowki, na "paragonie" wybilo mu kwote jaka wystukal czyli 500 zl? i co
    teraz robic? udasz sie z reklamacja do banku to uznaja Cie za glupka, albo
    i nawet za zlodzieja - Bankomat wyplacil Ci 500 zl, stowke schowales do
    kieszeni i zadasz by bank Ci uwzgleednil relamacje :-) Sasiad udal sie do
    banku, powiedzial o zaistnialej sytuacji, CI pod koniec dnia sprawdzili
    saldo bankomatu, bylo dodat\nie i rzeczewiscie stowka lezala. I tylko
    dzieki uczciwosci banku, otrzymal zgube "zawieruszone" 100 zl - co w
    naszym spoldzielczaku jest rzadkoscia, co 3 pracownik wynosil na "lewo"
    pieniadze z tegoz banku :)

    NO tak wiec nie ufam "maszynom" :-)
    Nie ma to jak stanie w kolejkach i rozmowa z uprzejmaa pania przez okienko
    :)
    Pozdro

    --
    pozdrawiam