  • Data: 2009-10-13 21:40:00
    Temat: Re: ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie TPSA. Na czas reklamacji spłata jest zawieszana.

    ??? a nie przypadkiem spłać, a po rozpatrzonej reklamacji oddamy kasę?

    staram się nie mieć kk tam gdzie ror, ale sztywno się tej reguły nie
    trzymam...pamiętam zapis w regulaminie którejś z kart, że w przypadku
    braku spłaty bank może zaspokoić swoje roszczenia z innych rachunków
    posiadanych przez klienta w banku (czytaj roru, KO lub lokaty po jej
    zakończeniu)

    a teraz sytuacja hipotetyczna: jadę na 2 tygodniu do Hiszpanii albo do
    Moskwy czy innego Rio, płacę kartą w lokalu...tam kopiują mi dane i w
    ciągu następnych kilku dni poważnie czyszczą konto karty - nie mam
    dostępu do netu wiem niekoniecznie wiem co się dzieje

    po przyjeździe do kraju SZOK, xx tys. złotych zadłużenia, do którego się
    oczywiście nie przyznaję, reklamacje, bank twierdzi, że to moja wina itd...

    w takim wypadku naprawdę wolałbym nie mieć konta z większą kasą w banku,
    w którym miałem ww. kartę, bo bank mógłby się jakoś niefajnie zachować i
    pozbawić mnie (nawet czasowo) moich pieniędzy a konto spłaty
    zadłużenia...natomiast ile trwają sprawy w naszych sądach i jaką pozycję
    w sporze ma bank a jaką konsument to już chyba wszyscy wiemy ;-/

    to oczywiście przejaskrawiona i hipotetyczna sytuacja, ale słyszałem już
    o takich historiach

    --
    pozdrawiam
    RobertS