  • Data: 2009-10-13 21:47:03
    Temat: Re: ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:
    > w takim wypadku naprawdę wolałbym nie mieć konta z większą kasą w banku,
    > w którym miałem ww. kartę, bo bank mógłby się jakoś niefajnie zachować i
    > pozbawić mnie (nawet czasowo) moich pieniędzy a konto spłaty
    > zadłużenia...natomiast ile trwają sprawy w naszych sądach i jaką pozycję
    > w sporze ma bank a jaką konsument to już chyba wszyscy wiemy ;-/

    Przecież to jest KK więc bank może zabrać kwotę minimalną. Nawet jeśli
    reklamacji nie uzna. Poza tym przed czym to chroni ? Masz inne rachunki,
    bank tak czy inaczej do nich dotrze. Natomiast całkowite zignorowanie
    sprawy może komuś zrujnować historię kredytową tak, że już przez
    najbliższe kilka/naście lat żadnego normalnego produktu kredytowego nie
    dostaniesz.

    Oczywiście pomijam sens posiadania KK z limitem 100k PLN dla osoby,
    która zarabia 3k PLN/miesiąc. Tak to faktycznie lepiej nie mieć karty
    tam gdzie ma się jakieś pieniądze.

    --
    Mithos