  • Data: 2012-05-21 22:08:36
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba_Fan" napisał w wiadomości grup

    > Dziwne, jaki był taki jest, nie mówiąc o oprocentowaniu.
    > Widać same sknery co nic nie mają na kontach i chcą mieć wszystko za
    > darmo, obrót na konce 100zł poprzez płatność kartą, ludzie przecież to są
    > groszę i każdy wydaje dużo wiecej.

    > Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do
    > rozmów, przyjemność jest i miła obsługa.

    Faktycznie. To że w ciągu ostatniego roku limit obrotów na darmowych 5 ofert
    w eMaklerze został podniesiony z 200k na 400k kwartalnie to drobiazg, bo
    przecież targetem tego banku są obecnie klienci, którzy w miesiąc generują
    obrót co najmniej pól miliona i przypadkowo nie są równocześnie świadomi
    istnienia lepszych ofert maklerskich na rynku. To, że został zepsuty nawet
    daytrading, który i tak występował w nienajlepszej formie to także pikuś. FW
    przecież dodali, więc trzeba być wdzięcznym.

    O pogorszeniu oferty kartowej (popsuciu VP) i kredytowej napisałem już w
    innym wątku.

    Zresztą wstyd mi za to co napisałem. Przecież jak ktoś nie jest sknerą i
    Naprawdę Zarabia Na Rynku, to gdzieś powinien mieć te kilka stówek/tysięcy
    więcej prowizji rocznie, nie? ;-)

    Ebenezer