    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Date: Fri, 19 Mar 2010 04:46:38 +0000

    Endriu wrote:

    > To to masz całą rzeszę "normalnych", którzy za 20 mld Euro oddali władze
    > szwabom ....
    > Banda pierdolców z TVN-owskim Walterem i Polsatowskim Solorzem na
    > czele......
    > Pierdolona czerwona sitwa z rodowodem z WSI, która namieszała rodakom w
    > łbach, którzy do dzisiaj nie mogą zakumać "o co kaman".....

    Endriu, mam dla ciebie pytanie: jak rozpoznac czlowieka normalnego?
    Odpowiedz: normalny czlowiek nie widzi wokol siebie spiskowcow, zlodziei
    czyjajacych
    na jego kieske przy pasie czy tez nie staje sobie panicznie oparty
    plecami o sciane- bo moze
    ktos juz sie czai by mu noz wbic w plecy. Mozna a nawet trzeba miec
    baczenie na bliznich wokolo,
    wszak jest truizmem ze czlowiek czlowiekowi czesto jest wilkiem. Ale,
    ogolnie rzecz biorac, normalny
    nie bedzie weszyl paranoicznie spiskow wokolo siebie bez powodu.
    Widze powyzej, ze uwiklales sie w sposob myslenia Panow Kaczynskich i
    ich Szkoly Politycznej.
    Nie idz ta droga! O ile nie masz na to namacalnego dowodu, ze pejsaci
    wynosza workami majtek
    narodowy i go lokuja w angielskich klubach futbolowych to wyluzuj i nie
    daj sie opetac paranoi.

    fatso