    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Date: Sat, 20 Mar 2010 11:18:21 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ja cię nie obrażam drogi Viperze.
    > A ty to robisz ciągle. Kolejna socjotechniczna manipulacja......
    > Nieźle wam idzie towarzysze........
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    ty mnie drogi Endriu non stop obrażasz... tyle że między wierszami... obrażasz
    mój kraj, obrzucasz błotem ludzi którzy coś dla Polski zrobili... a tymczasem
    jesteś zwykłym nierobem z małego miasteczka, który w żadnej opozycji nigdy nie
    działał, któremu nie chciało się uczyc, któremu nie chciało się zadziałac coś
    by było lepiej, który nie myśli samodzielnie tylko cytatami żałosnych
    felietonistów... jesteś kolesiem który dla Polski nie zrobił nic... więc ja się
    pytam jakim prawem obrzucasz gównem mój kraj i przedstawiasz go jako bagno
    pełne szpicli, agentów i sprzedajnych dziwek......