  • Data: 2010-03-21 15:36:27
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Viper>> ja wyjechalem, w 1975r, na paszportcie sluzbowym , na kongres
    naukowy.
    Inna sprawa, ze na wniosku sklamalem ze "nie karany" ,wyjechalem w
    momencie kociokwiku
    zwiazanego z kongresem bezpieczenstwa i wpolpracy w Helsinkach. Po moim
    wyjezdzie,
    ucieczce i ukazaniu sie mojego Valedictory oswiadczenia w londynskim
    Dzienniku Polskim
    i Dzienniku Zolnierza, wybuchla poniewczasie straszna afera w bydgoskiej
    ubecji.
    Specjalna sprawe zalozyli, kryptonim Wyjazd. Przeswietlali moje bogate
    wowczas zycie seksualne
    oraz zdrowie psychiczne(TW Lena okreslila mnie jako schizofrenika co
    rzekomo jest nader czeste w mojej profesji tamze;
    TW Wladyslaw, wazna osoba w swiecie medycznym, tez sie musial
    tlumaczyc). Narady i przesluchania.
    Wreszcie wlaczyli mnie do sprawy Zdrajcy, juz potencjalnie gardlowej. O
    powyzszym wiem z inspekcji moich akt w IPN
    oraz od tego co znalazl w dokumentach KC PZPR niejaki Rulewski.
    NB gratuluje udanego tatusia. To dobry start w zyciu.
    Moj wlasny byl gibki w kregoslupie. Wygrzebal sie z dolow katynskich,
    sluzyl w AK i NSZ po cichu nawet.
    Przezyl do poznego Gomulki i nawet tez wyjechal na wakacje do Londynu, w
    1963, do brata. Tak wiec mozna bylo
    jezdzic, w ramach wyjatkow od reguly. Pod warunkiem, ze sie z komuna
    kooperowalo. (albo mialo za zone wazna akowke-
    pozniejsza agentke z listy Wildsteina).

    fatso