  • Data: 2010-03-20 20:56:50
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz na myśli TW Bolka z armią 300 tysięcy TW ?.
    >
    > Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Jak-bezpieka-walczy
    la-w-
    obroni,2,ID325045277,n

    > "[...]

    dzięki temu że Wałęsa w czasach gdy odwaga była w cenie nadstawiał karku i
    ryzykował życiem takie przyjemniaczki jak ty mogą bezkarnie pluc na wszystko i
    wszystkich... wprawdzie merytoryczna dyskusja z tobą jest bezcelowa, ale z
    kronikarskiego obowiązku podam tylko że Korwin Myszka Mikke był aktywnym
    działaczem Komitetu Obywatelskiego przy Lechu Wałęsie.. najgłośniej wtedy
    krzyczał Lechu ty nasz prowadź... tak samo zresztą jak i kaczory... wtedy gdy
    lizał rowka Wałęsie i pozował z nim do fotografii wyborczej to widocznie Lechu
    jeszcze nie był agentem... facet po prostu łże jak pies... teraz pisze że nigdy
    Wałęsą nie był zafascynowany... znajomy który dobrze pamięta tamte czasy się
    tylko szyderczo uśmiecha gdy takie rzeczy czyta... ten cały UPR powstał tylko
    po to by byc odskocznią dla chorych ambicji chorego człowieczka... ale tak już
    w życiu bywa, kaczorom wyszło, a jemu nie... bywa... dlatego teraz facecik
    wszystko robi by jakoś zaistniec... chociaż jemu to już nic nie pomoże... nawet
    gdy ogłosi że ma dowody na to że babcia Tuska była w Luftwaffe... a ten
    dokument na który powołuje się Mikke był znany już w czasach powstania
    Solidarności... zresztą wtedy takich dokumentów wyciekało wiele więcej...
    kolportowane były na różnych szmatławcowych broszurkach... tylko że każdy miał
    je w dupie...łatwo się domyślec w jakim celu były kolportowane... zresztą Mikke
    to przeuroczy człowiek... parę lat temu przywieźli go do szpitala z poważnymi
    ranami od noża... zeznał wtedy że to wynik nieporozumienia towarzyskiego...
    słuchałem jego wyjaśnień i aż mi się niedobrze robiło... i ten gośc ntotrycznie
    chce byc prezydentem RP... ja wychowałem się wśród chłopców z nadprodukcją
    testosteronu, ale nikt nigdy po nóż nie sięgał... to zarezerwowane jest
    wyłącznie dla środowisk menelskich... i co na to odpowiesz?... wiadomo co
    odpowiesz... podasz kolejną linkę do naszego dziennika... zwięźle i nie na
    temat... ale robisz bezczelnie chlew z tej grupy i prowokujesz mnie do
    współudziału, dlatego EOT...