  • Data: 2010-03-21 21:04:17
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Poza tym, Endriu, mamy tu jeszcze jedną kwestię która mnie dręczy.
    Otóż przyjąłeś założenie, że ten dokument jest prawdziwy (pomijam, ze
    dopowiadasz to, czego w nim nie ma, więc interpretujesz pod tezę).
    A tu mnie zawsze zastanawia fakt, że jak na razie wiemy tylko o jednym
    ważnym dokumencie tego typu, który uznano za sfłaszowany.
    Otóż jak dla mnie, to liczba 1 wobec całej ilości, jest o 1 za duża albo o
    wiele za mała.
    Żeby nikogo nie obrazić to mogę założyć, że jest za mała.
    Wykluczam taką opcję, że był tylko i akurat 1, jako niemożliwą.