  • Data: 2004-09-03 11:30:10
    Temat: Re: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK bije sie w piers, przepraszam za zamieszanie, bo sprawa dluzszy czas
    nieaktualna

    moje dane dot. gornego limitu odpowiedzialnosci banku wobec klienta
    pochodzily - jak sie niestety, a raczej stety okazuje - z 2002 roku, kiedy
    oferta RB byla zgola odmienna i nie bylo wtedy jeszcze mowy o Ustawie o
    elektronicznych instrumentach płatniczych, która weszła w życie 12
    października 2003r.; w przypadku nieszczesliwego zbiegu okolicznosci
    oczywiscie my pokrywamy do 150 euro, a reszte oni

    niestety nic sie nie zmienilo w sprawie braku podjecia decyzji i to od
    pelnych 4 tygodni od daty zlozenia wniosku z kompletem dokumentow w jednym z
    oddzialow, a szkoda, bo bank robi wrazenie rozsadnego i przejmuje wielu
    klientow Citi, niezadowolonych z obslugi

    dodam tylko, ze wtedy bylo tak:

    milego

    --
    dropzone

    PS. przy okazji znalazlem jeszcze staaary zapis:

    Wiadomość 9 w wątku
    Autor:y...@y...pl (y...@y...pl)
    Temat:Re: Karta kredytowa Raiffeisen - ciekawa!
    Grupy dyskusyjne:pl.biznes.banki