  • Data: 2004-09-03 20:39:53
    Temat: Re: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte
    Od: "dx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mogę się podzielić doświadczeniem - składając wniosek podajesz numer konta
    > starej kredytówki

    Nawet nie musze bo przeciez maja moje 3 wyciagi

    > ... przelewają maksymalnie otrzymany limit - 500 zł, czyli jeżeli
    otrzymałeś limit 10000, a zadłużenie na
    > starej też masz 10000, to przeleją i tak 9500 (podobno chodzi o to, żeby
    > odsetki naliczone od przelewu jako transakcji gotówkowej nie spowodowały
    od
    > razu przekroczenia limitu - mało to prawdopodobna sytuacja, ale tak widać
    > wolą). Innymi słowy wierzą Ci w to, co powiesz - pewnie nie mógłbyś podać
    > większego zadłużenia niż limit starej karty, ale mniejsze już możesz :)

    A to sie zgadza, mnie poinformowano w Szczecinie identycznie (odnosnie tych
    500 zl). Czy sugerujesz jednak, ze ociazenie na nowej karcie bedzie
    zaksiegowane jako operacja gotowkowa z lecacymi od razu odsetkami? To juz
    nie jest dla kogos, kto wybral taka opcje sensowne, zakladajac, ze na sterej
    karcie nie minal jeszcze okres splaty dla biezacego zadluzenia.....

    pozdrawiam, darek