  • Data: 2012-03-31 21:09:43
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości
    news:jl7g05$b8s$1@inews.gazeta.pl...

    > To pewnie wynika z faktu, że do 30.06 trzeba założyć konto i wtedy Ty masz
    > 2 m-ce na wpłaty, a bank na wypłatę bonusu.

    Regulami mowi ze bedzie to zalatwiane sukcesywnie w mysl punktu :

    "Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach
    kalendarzowych (po 100 zł w każdym), w których zostaną spełnione warunki
    Promocji wskazane w 6, jednak nie później
    niż do dn. 31.07.2012 r."

    Ja rozumiem to tak, ze jesli warunki zostana spelnione w kwietniu i maju
    to uznania po 100zl powinny nastapic w czerwcu i lipcu.

    Czyli logicznie rzecz ujmujac, 31.07 to ostateczny termin zakonczenia
    promocji.