eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - archaizmRe: Raiffeisen - archaizm
  • Data: 2007-06-06 21:13:22
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK napisał(a):
    > 1. informacje, ktore trzeba przekazac bankowi nie zmienily sie chyba od
    > poczatku lat 90-tych poprzedniego stulecia. Zeby otrzymac karte trzeba
    > sie wyspowiadac z posiadanych nieruchomosci, samochodow itp. Przypomina
    > mi to znioski z czasow kiedy nie bylo jeszcze BIK-u.

    No a jak to ktos niby sprawdzi ? Mowisz, ze masz mieszknie i nie masz
    samochodu. Albo odwrotnie (to i tak nie ma zaczenia).

    > 2. zeby przeniesc karte z innego banku trzeba dac oryginal wyciagu z
    > posiadanej karty. Nie jest to nic strasznego, ale moze byc pewna
    > niedogodnoscia, np. gdy ktos dostaje wyciagi elektorniczne.

    Nieprawda, wystarczy xero wyciagu.

    > 3. klient podpisuje wniosek, ktory jest jednoczesnie umowa, ale tylko w
    > jednym egzemplarzu. Co smieszne podpisuje sie, ze otrzymalo sie
    > formularz odstapienia od umowy. Oczywiscie otrzymalo sie go, ale tylko
    > do potrzymania, bo zostaje w banku razem z wnioskiem.

    ?

    > 4. zeby wyrobic karte dodatkowa konieczny jest podpis osoby, ktora ma
    > zostac jej posiadaczem. Informacje, ktore ma podac ta osoba w innych
    > bankach wystarczylyby do wydania karty glownej.

    A to nie wiem, nie brale nigdy karty dodatkowej.


    > 5. podczas rozmowy telefonicznej sklada sie oswiadczenia o zgodach na
    > przetwarzanie danych osobowych i ubezpieczeniach. Tam gdzie zgode sie
    > wyraza na wnisku przekazanym do podpisu jest to zaznaczone. Jesli zgody
    > nie wyrazasz jest puste miejsce. IMHO rodzi to mozliwosc naduzyc,bo jest
    > klient nie pozaznacza, ze sie nie zgadza to moga jakies uslugi zostac
    > wlaczone, albo dane przekazane do firm wspolpracujacych z bankiem.

    Klient po to ma umysl, aby pozaznacza, ze sie niezgadza. Zreszta to i
    tak fikcja, bo w przypdku niektorych oswiadcze nie sprawdzisz jak bank
    postapil (skierowanie zapytanie do BIK itp.).


    > Podsumowujac Raiffi w chwili gdy rozpoczynal wydawac karty wzial
    > przyklad z Citi, ale od tego czasu chyba nic sie u nich nie zmienilo, a
    > na rynku bardzo wiele. Na etapie podpisywania umowy jest to dla mnie
    > najmniej customer friendly bank ze wszystkich mi znanych. Zobaczymy co
    > bedzie dalej.

    A ja mam zupelnie inne doswiadczenia. Wysoki poziom znajomosci tematu
    przez konsultantow, wszysko zalatwilem w ciagu jednej wizyty w banku.


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1