eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - archaizmRe: Raiffeisen - archaizm
  • Data: 2007-06-06 21:44:47
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos pisze:

    >
    >> Podsumowujac Raiffi w chwili gdy rozpoczynal wydawac karty wzial
    >> przyklad z Citi, ale od tego czasu chyba nic sie u nich nie zmienilo,
    >> a na rynku bardzo wiele. Na etapie podpisywania umowy jest to dla mnie
    >> najmniej customer friendly bank ze wszystkich mi znanych. Zobaczymy co
    >> bedzie dalej.
    >
    > A ja mam zupelnie inne doswiadczenia. Wysoki poziom znajomosci tematu
    > przez konsultantow, wszysko zalatwilem w ciagu jednej wizyty w banku.
    >
    >

    Ja to nawet w banku nie byłem jak kartę załatwiałem, bo do domu do mnie
    przyjechali. Wówczas bylem ujęty jakością obsługi, bo załatwiłem to co
    chciałem i to szybko. Miałem zresztą wrażenie, że pytania o samochód i
    mieszkanie pomogły mi podnieść limit karty, a to było wtedy dla mnie
    dość ważne.
    Potem było gorzej. A to ubezpieczenie trzeba było wyłączać, bo zmieniono
    zasady na zbójeckie, a to międzymordzie zmodernizowali tak, że nic pojąć
    nie mogłem, chociaż mają wyjątkowo prostackie (co do zasady), a to znowu
    jakieś wieści o brzydkiej polityce wobec fraudów....
    Ale gdyby nie kursy wymiany, to pewnie nadal miałbym tam kartę.


    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****
    **** then beat you with experience ... ****
    **** y...@n...pl ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1