eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kkRe: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
  • Data: 2008-03-27 16:45:00
    Temat: Re: Raiffeisen - kuriozalny wymóg spłaty kk
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > > No bo wlasnie tak sie robi - pismo z potwierdzeniem na kopii. Paranoja to
    > > nie jest, jesli robisz to dla kwot, ktore sa dla ciebie istotne.

    To jest ok, ale warto zauważyć, że wtedy jedyna dopuszczalna
    forma pisemnej reklamacji wiąże się z osobistą wizytą w placówce
    banku.
    Wysłanie poleconego nie jest przecież żadnym dowodem na to, że
    w kopercie znajdowała się stosowna kartka z reklamacją... brrr ;-)
    nie chciałbym się użerać z bankiem stosującym "takie" zagrywki.

    > Przy wypowiedzeniu KK w BPH wspomnaino mi (juz po fakcie, z lekka

    Deja vu :)
    W BPH musiałem na temat zamknięcia karty kredytowej pisać reklamację
    do reklamacji.
    Pomagało cytowanie, że posiadam kopię dokumentu złożonej reklamacji.

    Natomiast, skoro jesteśmy już przy temacie - do dziś dostaję wyciągi z
    dawno
    już zamkniętego konta karty kredytowej (cały czas uparcie drukują 0 zł
    i tracą
    papier). Po fuzji banku procedura jest kontynuowana (... tyle że pod
    szyldem
    PeKaO SA) i zaczynam się zastanawiać, skoro w ostatnich dniach
    dostałem
    "nowy regulamin", czy aby nie powinienem znów pisemnie "nie zgodzić
    się
    z nowym regulaminem"... bo a nuż wznowią mi, jak feniks z popiołu,
    jakąś
    nieistniejącą kartę ;-)

    WP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1