  • Data: 2015-09-15 22:29:17
    Temat: Re: Raifi mnie dziś zesłabił ....
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 września 2015 22:19:45 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > To kiepsko podsłuchiwałeś, bo odsetki będą podwojone.
    Z tego co słyszałem to normalnie 1,5%a a jak w kolejnym miesiącu wpłacisz i nie
    wypłacisz to wtedy podniosą do 2%.
    Ale to co ja słyszałem jak pracownica tłumaczyła a moźe jest inaczej- skoda mi czasu
    na sprawdzanie tego.
    Ty słuchałeś 15min konsultanta to pewnie wiesz lepie. No i 7min gratis w play
    zarobiłeś.
    Ale nawet gdyby to dla 3%szkoda zachodu.
    Jaką masz taryfę w Play? Taniej jak 19zł za nolimit?