eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobiszRe: [Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobisz
  • Data: 2015-03-18 20:36:03
    Temat: Re: [Rajfi] Nie mamy Pana "chargeback" i co nam Pan zrobisz
    Od: em <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bank nie może "wymigać" się od chargebacku i musi przekazać go do organizacji
    płatniczej.
    Napisz wniosek o zastosowanie procedury chargeback i podaj przyczynę, opis sytuacji,
    ewentualne dowody.
    Przyczyny można znaleźć np. na stronach:
    http://blog.unibulmerchantservices.com/visa-chargeba
    ck-reason-codes-and-time-limits/
    http://blog.unibulmerchantservices.com/mastercard-ch
    argeback-reason-codes/

    Wniosek zostaw za potwierdzeniem w placówce Półbanku lub wyślij poleconym do ich
    siedziby.
    Zapewne szybko nie odpowiedzą, bo tam takie rzeczy trwają i trwają. Zależnie czego
    sprawa dotyczy może to trwać od miesiąca do ... wielu miesięcy.
    Przy prostej sprawie i niskiej kwocie pewnie zwrócą, co się należy. Przy fraudzie lub
    większych kwotach będą milczeć, potem kluczyć lub wręcz odrzucą i może być
    konieczność korzystania z arbitra bankowego lub sądu. Ale ja bym im nie odpuszczał.

    A w tym że ten bank to porażka, to masz pełną rację. A szczególnie to widać przy
    reklamacjach, gdzie procedury mają zniechęcić klientów. Proces reklamacji trwa długo
    i często odpowiedzi nijak się mają do treści reklamacji, a bank ustosunkowuje się do
    innych transakcji niż te reklamowane. Jakby nikt dokładnie nie czytał tych
    reklamacji. Nie mówiąc o podstawowej analizie faktów, która przerasta chyba ich
    pracowników.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1