    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Raport o koncentracji
    Date: Fri, 27 Mar 2009 13:39:43 +0100

    george wrote:

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > Sama liczba 25% jest jednak nieco myląca.
    > W ekstremalnym wypadku mozemy miec 8 inwestorów każdy po 25%... (w sumie
    > 200%).
    > No nic. Wszystko jasne.
    >
    > george

    Jasne jest to, że informacja to nie jest informacja tylko bełkot. Giełda
    podaje jakieś fakty na podstawie, których nie mogę wyciągnąć żadnych
    wniosków. Jak czegoś nie rozumiem albo nad czymś nie panuję to zaczynam się
    bać i sam wymyślam sobie scenariusze, które doprowadzają do tego, ze boję
    się jeszcze więcej. Podobnie jak wielu ludzi uwielbiam się bać i patrzec na
    nieszczęście innych. Skąd wniosek,że wielu jest takich jak ja? Widzę w
    telewizji, że wtedy im rośnie oglądalność jak straszą albo pokazują
    tragedie ludzkie. TVN24 ostatnie 3h poświęca na wypadek samochodowy.
    Zostało im jeszcze podanie wysokości bieżnika opon w milimetrach oraz ile
    krwi popłynęło w mililitrach.