  • Data: 2009-03-28 13:04:25
    Temat: Re: Raport o koncentracji
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gql1qm$6vd$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ops to ja się pogubiłem. Możesz mi to wyjaśnic czym to się różni. Bo jeśli
    > jest tak jak myslę, że źle myślałem poprzednio ;)

    LOP = 1 to musiało byc dwóch inicjatorów zeby doszło do dealu.

    Ty chcesz S ja chcem L i dopiero my dwaj otwieramy 1 pozycje, która widnieje
    na naszych rachunkach.
    LOP 70K = 140K uczestników rynku.
    te ich 25% oznacza że i jedej i drugi inwestor ma otwartych 17K pozycji
    (niestety nie wiadomoi czy wzajemnie sie znoszą czy nie. Ektremalne wypadki
    to wtedy jak oni grają jeden S a drugi L. albo wtedy reszta ma otwartych
    70 - 17k. albo obaj L (albo S) i wtedy reszta ma 70 - 35k.

    george