  • Data: 2009-03-28 11:46:35
    Temat: Re: Raport o koncentracji
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Gęguś wrote:

    > To jest papka nie bełkot. Bełkot nie ma informacji. Tu jest jej niewiele.
    > Ale jest. Kilka podmiotów jest w stanie ruszyć naszą walutą.
    > Moga nas bronić zachodni inwestorzy moga nas i zdołowac.

    Publikacja giełdy dotyczy kontraktów na indeks fw20. Co to ma do walut? Skąd
    wniosek, że pozycja, o której mowa w publikacji jest podmiotu
    zagranicznego? Żałuję, że nie mam takich zdolności dedukcyjnych. Dla mnie
    ten komunikat byłby coś wart jeżeli bym wiedział kto ma tę pozycję i w
    jakim kierunku. Tak jak w komunikatach o pozycji na akcjach podaje się kto
    ma pozycje. Inaczej jest to przykład wykonania nikomu niepotrzebnej roboty.
    Urzędnik się wykazał i to pewnie jest najważniejsze. Coś zostało zrobione.