  • Data: 2012-02-17 16:13:46
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji...
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote on 2012-02-17_16:24
    > Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:jhlpns$ht5$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > [...]
    >
    > W Grecji nie mamy do czynienia z dużą ilością firm sensu stricto
    > przemysłowych/produkcyjnych. Tam nie za bardzo jest majątek do
    > się wziąć motywacja, do ich przejmowania? Uważam, że w Grecji
    > wystąpi gigantyczna nadpodaż zbankrutowanych małych podmiotów
    > gospodarczych, które kolejno będą ciągnąć jeden drugiego w okolice
    > dna, a za sobą małe lokalne banki. Nikomu nie będzie się chciało
> [...]

    Nie myślałem o mikrofirmach i firmach "rodzinnych". Ale np.
    touroperatorzy mogą zostać wykupieni przez ich partnerów z UE, to
    samo przedsiębiorstwa transportowe obsługujące na stałe duże firmy
    zagraniczne, małe "sieci" hotelowe i handlowe, które zostaną
    wykupione przez ich konkurentów z udziałem kapitału zagranicznego
    albo przez zagranicznych kontrahentów, którzy dzięki temu będą
    mieli pewność, że ich interesy nie będą zagrożone itd.

    Innymi słowy myślałem bardziej o firmach średnich do małych ale
    nie b.małych i mikro.

    OK. Ale to uzgodnienie zdaje sie wyczerpuje temat :-)

    Pozdr.

    witrak()