  • Data: 2012-02-16 14:04:18
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/16/2012 01:52 PM, z wrote:

    > I plotą cymbały banialuki mając nadzieję że za każdym razem jest to
    > bliższe prawdy :-)
    > Pierwszy z brzegu przykład z akcyzą na paliwa.
    > Obniżenie akcyzy przy obecnej cenie paliwa nie zmniejszyłoby wpływów do
    > budżetu i miałoby zbawienny wpływ na gospodarkę.
    > Tylko że NIE WOLNO nam tego zrobić.

    ...bo mamy dziure w budzecie, zdaje sie, i rzad stara sie ja zalepic
    zgodnie ze swoimi umiejetnosciami? Kwestia wtorna jest, czy te
    kompetencje sa wysokie, ale w koncu jest demokracja, wybralismy ich sami...

    Stawki VAT 23% nikt Polsce nie narzucil, obecnych podatkow od dochodow /
    firm / ZUSy itp. - rowniez nie.

    Albo taki kwiatek:

    Stawka akcyzy za energię elektryczną jest 10-krotnie wyższa niż
    unijne minimum zawarte w dyrektywie z 2003 roku. Zaliczamy się
    do pierwszej piątki państw Unii, które mają najwyższy wskaźnik
    poboru energii elektrycznej. Dodatkowo płacimy od tego dobra
    również podatek VAT.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org