  • Data: 2012-02-16 18:41:58
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-16_15:17

    > Po prostu stwierdziłem, że się mylisz pisząc "podatki nie sa w
    > kompetencji UE, tylko rzadow krajowych". Nie doszukuj się niczego
    > więcej w tym.

    Ja się doszukam i to bez problemu. Odrzucając nieselektywnie cała
    tezę TCh wprowadzasz czytelnika w błąd. I jest mi ganz egal, czy
    robisz to z powodu charakterystycznej niefrasobliwości (mówiąc
    bardzo ogródkami) w trakcie polemiki, czy też prowadzenia sporu na
    zasadzie na zasadzie "byle moje na wierzchu, a prawda i jasność
    to furda".

    Trzeba było od razu się zastrzec, to byś nie musiał rakiem się
    wycofywać :-P

    witrak()