  • Data: 2009-09-08 08:40:54
    Temat: Re: Raty Cetelem- czy możliwe takie coś?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d0d5d24c-645c-409a-a2a4-79b74b68d0a5@y42g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 8 Wrz, 09:34, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    >Watpie.
    >Masz w dokumencie zakupu zaznaczone, ze platnosc ratalna.
    >Prawdopodobnie bylby zwrot towaru i anulowanie umowy kredytowej.

    Właśnie o to "prawdopodobnie"
    Sprzęt kupiony w www.euro.com.pl
    Raty załatwia się przez spółke córke- Eurofinase
    Pożyczka(bo są to umowy pożyczki) zaciągnieta w Banku Cetelem
    I własnie dlatego że wystepuja tu trzy podmioty zastanawiam się czy taki
    manewr jak opisałem nie mógł by się udać.
    Euro.com.pl gotówkę za swój sprzet dostało. Teoretycznie nie ich problemem
    moje ew. raty w Cetelem.

    Może ktoś już zwracał sprzęt zakupiony na raty przez net. I czy wtedy sklep
    oddał gotówke na konto kupujacego czy przelał ją do banku finansującego
    raty.

    Krzysiek