    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Date: Mon, 13 Oct 2014 10:09:58 +0200

    Chris94 wrote:

    > A ja czuje oficjalny PR, opłacany przez bank!
    > Bo ja jeszcze nic o tym nie wspominałem, że na trzecim z kolei ekranie
    > jest żądanie zmiany hasła, a Ty już z góry napisałeś, ze nie musiałeś
    > hasła zmieniać!
    > Proszę bardzo, tutaj są screeny z dwóch pierwszych ekranów, o których
    > pisałem:
    > https://www.dropbox.com/sh/ou6qea6spkdomor/AAAyGiWdv
    YDcbED3wcLw1aIua?dl=0

    Kolego, ale jest jednak różnica między tym co nam napisałeś wcześniej:

> [...]

    a komunikatem, który tam jest w rzeczywistości. Dla nieczytających linka
    dodam, że na screenie jest napisane "jeżeli ten komnikat pojawia się więcej
    niż 5 razy to znaczy że konto zostało ZABLOKOWANE i aby ODBLOKOWAĆ możesz
    KLIKNĄĆ TUTAJ". To jest przecież zasadnicza różnica.

    Zatem proszę nie uprawiaj tutaj czarnego PR i nie wmawiaj nam, że bank ING
    co jakiś czas zmusza do akceptacji regulaminów poprzez wyłączanie możliwości
    logowania sie do konta po zmianie regulaminów. Przecież z tego co przesłałeś
    jasno wynika, że wyłączenie możliwości logowania sie do konta trafiło się
    nie ze względu na zmianę regulaminów tylko ze względu na wielokrotne
    nieudane próby logowania. A takie postępowanie banku jest chyba całkowicie
    zrozumiałe.

    > a tutaj są te dokumenty, które chcąc odzyskać dostęp do swojego konta w
    > banku, musze wszystkie je przeczytać i potwierdzić, że je akceptuję:
    > http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/umowy#2
    > http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/toipy

    Szkoda tylko, że nie dopisałeś że na pierwszym screenie potwierdzasz swoje
    dane poprzez podanie inforacji które tylko Tobie powinny być znane. A to, że
    na drugim screenie jest potwierdzanie regulaminów to prawdopodobnie tylko
    zabieg formalny. Sensem tego dialogu jest odblokowanie konta poprzez
    wprowadzenie danych. Senstem tego dialogu nie jest akceptacja regulaminów.

    A tak poza tym, to ING a INGonline to jest prawdopodobnie coś innego. Nie
    wiem bo w INGonline nie mam usług. Różnica polega prawdopodobnie na tym, że
    być może w INGonline bank nie dysponuje papierową wersją Twojego podpisu
    oraz (co za tym idzie) papierową wersją umowy. Wówczas jak jesteś klientem
    ściśle internetowym i nigdy nie byłeś w oddziale to chyba zrozumiałe, że jak
    utraciłeś dostęp do oddziału internetowego, to jakoś ten dostęp musisz
    uzyskać. Podejrzewam, że klienci oddziałów tradycyjnych po zablokowaniu
    sobie dostępu do bankowości elektronicznej zostaliby najprawadopodobniej
    odesłani do oddziału naziemnego. Czy ktoś z klientów ING (nie INGonline)
    przechodził procedurę zablokowania kanału internetowego?

    --
    Wysłane z pola.