  • Data: 2011-03-09 21:03:08
    Temat: Re: Re:_Co_z_tą_zapowiadaną_"belką"_
    Od: "pan g" <gvaski@WYTNIJ_TOgmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Słyszałem bardzo ciekawą opinię jednego z ludzi z którymi współpracowałem. Twierdził,
    że rok wyborczy wręcz pomaga. \"Niewielu Polaków generalnie odkłada kasę, więc
    większości to nie uderzy. A kto powinien się dokładać więcej to wora niż ci co mają
    kasę? Skoro masz tyle forsy, że sobie lokaty i fundusze zakładasz, to samo w sobie
    podejrzane - płać!\" - tak mniej więcej brzmiały jego słowa i przyznam, że moim
    zdaniem naród taką ideę kupi.

    Z drugiej strony, konstytucja wspomina, że w roku podatkowym nowych obciążeń się nie
    nakłada (był art na bankierze) oraz sama propozycja jest gdzieś w konsultacjach,
    czyli daleko od wejścia w życie - do zrobienia z tego ustawy sporo zostało.

    Gdzieś tam w proponowanych zmianach jest też propozycja \"okresu przejściowego\" -
    czyli, to co założysz jest rozliczane tak, jak w dniu zawarcia umowy. Ale to dalej
    tylko propozycja.

    Ktoś może coś dorzucić, albo podważyć?