eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: Re: reklamacja w Inteligo - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pen" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Date: Mon, 26 Mar 2007 13:16:18 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <eu8a26$bq2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    <d...@4...com>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <a...@4...com>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <m...@m...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.207.152
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1174907782 12098 212.160.207.152 (26 Mar 2007 11:16:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Mar 2007 11:16:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: pen.kp
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:411009
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m31wjlmi3q.fsf@maximus.localdomain...
    > p...@w...pl writes:
    > Jezeli bank bedzie sie upieral, ja zlozylbym zawiadomienie
    > o popelnieniu przestepstwa przez bank. Moim zdaniem te pieniadze
    > sa do odzyskania nawet bez cywilnego procesu.

    Bank zapewne wystepuje o rachunek dot. zakupu od sprzedawcy. Jesli na
    podstawie tego rachunku (badz jego braku) uzna, ze to nie klient dokonal
    zakupu, to lacznie z oswiadczeniem klienta, ze nikomu karty nie udostepnial,
    byl caly czas w jej posiadaniu i przechowywal ja w sposób uniemozliwiajacy
    jej utrate (ew. bank moze wymagac zastrzezenia karty jej odeslania)
    reklamacja powinna byc rozpatrzona pozytywnie i w takiej sytuacji na policji
    nalezy zglosic tylko fakt kradziezy pieniedzy z konta (a nie karty, która
    klient przeciez caly czas ma w portfelu).
    Pytanie tylko, czy róznica tylko w adresie podanym na potrzeby zakupu (który
    sluzy sprzedawcy zapewne tylko do zaadresowania paczki z towarem, a nie do
    dokonania samej transakcji karta) i adresem zameldowania/korespondencyjnym w
    banku jest powodem do uznania, ze to nie klient zakupil towar.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1