eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwRealizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w SmoleńskuRe: Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
  • Data: 2010-06-02 16:15:40
    Temat: Re: Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > OK nie bede roztrząsał niuansów słowa zaszczuty i reakcji żeby nim
    > przestać być albo działań prewencyjnych żeby nie być w ogóle. Co do
    > opisanej aprobaty to jej nie mam i nie miałem nigdy.

    > Bez ciagnięcia głupich polemik powiem tylko tyle, że jeśli ustrój daje
    > mozliwości wywiniecią się z jego uciążliwości, to już jest OK.
    > Ja tam na żaden ustrój nie mam wpływu.
    > Co więcej - ecale nie chcę radykalnych zmian, bo to niesie ryzyko wojen
    > itp przesranych kwestii.
    >
    > Mam za to wpływ na swoje działania i swoje miejsce pobytu.

> [...]

    Pełna zgoda. Ludzie z jakiś powodów nie chcą pamiętać, ze nie ma polityka,
    który by dał więcej niż zabrał i nie ma rządu, który by dał więcej niż
    zabrał. Straty na takich operacjach są zawsze. Tarcie jest wszędzie.
    Oczywiście górnicy doją szewców czy stoczniowcy cukierników. Najlepiej być
    po stronie trendu czyli z silniejszymi, jeżeli się da.