eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwRealizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w SmoleńskuRe: Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
  • Data: 2010-06-02 15:45:34
    Temat: Re: Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    > No to inaczej rozumiemy słowo "zaszczuty". Ja to rozumiem jak zdominowany
    > sytuacji bez wyjścia. Nie tak jak Ty pewnie aprobujący system podatkowy w
    > Polsce i aprobujący spos?b wydawania pieniędzy z podatków. Tu się pewnie
    > różnimy.

    OK nie bede roztrząsał niuansów słowa zaszczuty i reakcji żeby nim przestać
    być albo działań prewencyjnych żeby nie być w ogóle. Co do opisanej aprobaty
    to jej nie mam i nie miałem nigdy.

    Bez ciagnięcia głupich polemik powiem tylko tyle, że jeśli ustrój daje
    mozliwości wywiniecią się z jego uciążliwości, to już jest OK.
    Ja tam na żaden ustrój nie mam wpływu.
    Co więcej - ecale nie chcę radykalnych zmian, bo to niesie ryzyko wojen itp
    przesranych kwestii.

    Mam za to wpływ na swoje działania i swoje miejsce pobytu.

    Tak więc Ty się zgadzasz ze mna, ja z Tobą.
    Tylko z Twoich odpowiedzi wychodzi sugestia, ze ja narzekam i sobie nie
    radzę.

    Otóż tak nie jest, tak sobie tu dyskutujemy ogólnie.

    Ale warto wszytkim przypminać że gar ich dzieciaka jest w ich rękach, a nie
    w rękach rządu jaki by nie był, związków zawodowych czy wszelkich innych
    grup dbających w pierwszym rzędzie o swój gar.
    Tak uwazam i tak robię.
    A co myślę o ustroju i zachowaniu się ludzi go tworzących - to nie widzę
    najmniejszego powodu, żebym nie mógł tego wyartykułować.