    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Realny Madryt
    Date: Thu, 14 May 2009 07:59:21 +0200

    > Uważaj żebyś w tej swojej walce na samym końcu sam nie został, bo po
    > wpisach na grupie widać że poza Anatolem i Dekazze to niewielu was
    > zostało...

    A poza tym kolego Sławku uważaj na to co robisz, bo nie wiem czy zauważyłeś
    że tym co robisz mniej czy bardziej przypadkowo wystawiasz nasz wspólny
    nadwiślański ukochany kraj na (międzynarodowe) pośmiewisko:

    U progu kolejnego zlodowacenia

    "[...] Kto by pomyślał, że to, co Tadeusz Dołęga-Mostowicz napisał przed
    wojną jako satyrę, w III Rzeczypospolitej stanie się rzeczywistością? Bo
    Nikodem Dyzma z "Kariery Nikodema Dyzmy" wcielił się w Lecha Wałęsę, który
    naprawdę został prezydentem naszego państwa. Czy to był tylko taki zbieg
    okoliczności, czy też działanie intencjonalne ze strony generała Kiszczaka i
    ruskich szachistów, pragnących również w ten sposób okazać pogardę naszemu
    narodowi [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/