eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacje karcianeRe: Reklamacje karciane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacje karciane
    Date: Fri, 09 Oct 2009 18:52:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <hanpnn$tk5$1@news.onet.pl>
    References: <hanf4b$sbb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaib231.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1255107128 30341 83.4.209.231 (9 Oct 2009 16:52:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Oct 2009 16:52:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hanf4b$sbb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAQMAAABtzGvEAAAAAXNSR0IArs4c6QAAAAZQTFRF
    AAAA////pdmf3QAAAO5JREFUGNNFkLFOAkEQhvdNeApjxTMQEy0olILKB1AiCdmXsDX0FtiQXGHC
    NvZXXIIFcNtBcpdjCzUXGHfH+QcSt/ny784//8wa1mP+ca+IzgLTxgOP+pZothJETxEqXs/UMAnW
    cMt8ewI7bdae8CMlO1HnBCkJzF9OgS5H61u5rKZX8H2kmzF8eY70zZDmA8Nl+VyK8uv9E0AJPp8S
    SaUPGSbz79pMYshqEInKHW8Fv4UtBPRgnWC/5IyR3h3oZDQSNJ8Ba377ix5G6t/pF2waIGaX8MX4
    FrD0a5VjspcO1CFKI5MyPkr6qqwXNf8BHiP+yvzzwq8AAAAASUVORK5CYII=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:504882
    [ ukryj nagłówki ]

    sTav wrote:
    >
    > Podwójne obciążenie transakcji karcianej powoduje:
    >
    > a) konieczność zgłoszenia reklamacji na infolinie,
    > b) pobranie druku (.pdf) reklamacji Visa
    > c) wydruk, (a więc posiadanie drukarki), wypełnienie, podpisanie.
    > d) wysłanie pocztą
    > lub
    > e) wysłanie faksem
    > ewentualnie
    > f) zeskanowanie (a więc posiadanie skanera) i wyslanie mailem
    > (niesprawdzone).
    >
    > Tak jest w INTELIGO!
    >
    > Czy inne banki też mają takie upierdliwe procedury, czy gdzieś można
    > n.p. wypełnić wniosek reklamacyjny on-line, albo może nawet wystarczy
    > samo zgłoszenie (po identyfikacji) u konsultanta.

    Jakiś czas temu w mBanku wystarczyło zgłosić na infolinii.
    Raz musiałem czekać kilka godzin, za drugim razem usunęli zdublowane
    blokady (bo miałem wtedy chyba 3 czy 4) od ręki.
    Czy tak dalej jest, nie wiem :D ale bardzo mnie to wtedy zdziwiło z
    uwagi na zwykle zagmatwane procedury w mBanku :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl - relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
    tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
    www.duzy-biust.pl - porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
    staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na
    jędrny biust

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1