eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamy banków w TVRe: Reklamy banków w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.fsmpi.rwth-
    aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newsh
    osting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!u
    nt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 11 Nov 2013 19:59:11 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamy banków w TV
    References: <ss5in2mx58g5$.kdr8p0edqaf1.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <ss5in2mx58g5$.kdr8p0edqaf1.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131111-0, 2013-11-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <528128fd$0$2290$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1384196349 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2290 83.238.170.2:60367
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597482
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-11 19:43, Karol Misiukiewicz pisze:
    > Nie wiem po co banki zatrudniają do reklamy za dziesiątki tysięcy złotych
    > znanych aktorów, jeśli za te pieniędze dali by ludziom 1-2 % więcej na
    > lokacie lub obniżyli % kredytów i klienci drzwiami i oknami sami by
    > przyszli bez żadnej reklamy lub z minimalną reklamą.

    Bo motłoch nie myśli, tylko reaguje emocjonalnie. Motłoch nie ma
    depozytów, a policzyć % debetu nie potrafi. Za to jeśli motłoch rozpozna
    w TV aktora, szturchnie żonę w bok i powie "patrz, to ten z tego filmu,
    no wiesz...", a potem zobaczy logo Banku na ulicy, to wejdzie i weźmie
    kredyt.
    O wiele łatwiej manipulować durnym motłochem, niż tym liczącym i
    myślącym przestawić rzeczową ofertę.

    Zasada Pareto:
    1) 80% potencjału (np intelektualnego) należy do 20% populacji (i
    odwrotnie - to jest właśnie motłoch)



    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1