  • Data: 2005-05-13 08:33:52
    Temat: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol napisał(a):
    > W ogole nie pisze programow. Ja mysle. :-P

    Właściwie nie musiałeś tego pisać. Można to było wyczytać, między
    wierszami, z Twoich poprzednich postów w tym wątku. Tylko, skoro się na
    tym nie znasz, czemu z takim uporem bronisz swojej błędnej tezy o
    niemożliwości napisania trojana, przeznaczonego dla mBanku? To już
    zakrawa na mitomanię :)

    Wszystko co opisał Paweł jest jak najbardziej możliwe do zrobienia.
    Powiem więcej: Większość gotowych komponentów takiego trojana można
    znaleźć gotowych w sieci. Nie będę tutaj przytaczał źródeł, bo ten wątek
    zaczyna powoli przypominać instrukcję, jak takiego trojana napisać :)

    Dla mnie dużo ciekawszym zagadnieniem jest konstrukcja psychiczna
    osobnika, który to robi. Musi być na tyle inteligentny, żeby stworzyć
    nietrywialny program, na tyle sprytny i przedsiębiorczy, żeby to
    wszystko zorganizować (lewe konta) i jednocześnie na tyle głupi, żeby
    sądzić że nie pójdzie na kilka albo kilkanaście lat za kratki. I
    wreszcie: Z takimi umiejętnościami nie potrafi sobie znaleźć legalnej,
    dobrze płatnej pracy.

    Piotr Hołda