  • Data: 2005-05-13 11:34:57
    Temat: Re: [OT] Prnews o zabezpieczeniach
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja sie - dla odmiany - przyczepie (do tego wstepniaka): jakiz
    > to "przecientny klient" banku nie odczuje straty 10k zlotych? :-p

    'Nie odczuwać' to miał chyba ograniczenia możliwości wypłat do tej
    kwoty.

    Przy czym teza amry jest chybiona, bo o ile dobrze rozumiem złodzieje
    ukradli parudziesięciu osobom kwoty rzędu właśnie 10k zł - milion
    wziął się z wielu okradzionych, a nie ze skoku na konto Kulczyka.

    Insza inszość, że co niektóre banki nawet przy wypłatach rzędu 10k
    oddzwaniają już z prośbą o potwierdzenie, przynajmniej gdy transakcja
    jest jakoś nietypowa - a także próbują robić jakiś monitoring
    podejrzanych transakcji. Dość nieźle wygląda to chyba np. w ogólnie
    nędznie zabezpieczonym Citi.

    A tak na boku, to jeśli komputer ofiary jest pod kontrolą trojana, to
    żadne zabezpieczenie nie pomoże - acz oczywiście im zabezpieczenia
    prymitywniejsze, tym złodziejowi łatwiej.