  • Data: 2011-03-10 11:49:32
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G W" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iladiv$dn3$1@inews.gazeta.pl...

    > No właśnie zaczynam wątpić w szczere intencje roota wyjaśnienia
    > czegokolwiek
    > W sumie dość to szokujące że centralnie ignoruje prostą prośbę.
    > Jako że temat zostałby prawdopodobnie zamknięty zaraz po podaniu tej
    > wartosci, a zamiast tego zaczyna sie rzeźnia z "ogarnianiem", "odsyłaniem
    > do
    > wiki" oraz pytaniem o "ilosc skonczonych klas" przestaje wierzyć w dobre
    > intencje grupowicza. Anyway mógłby chociaż powiedzieć dlaczego nie chce
    > podać owej wartosci. To chyba EOT z mojej strony. Tez sie zmęczyłem.

> [...]

    ok dla mnie ważne że w wyniku tej całej dyskusji sie spielismy i
    policzyliśmy jakiej lokacie odpowiada ten zajebisty deal
    root rootem ,każdy kto to czyta a nie jest naganiaczem tylko umie liczyc
    kase - policzy sobie i bedzie wiedział

    posłałem to do pb, zobaczymy czy sie odniosą i w jaki sposób

    wykluczam na ten moment swoją pomyłke; jeśli już to ułamki procent, góra
    sprawdziłem to 5 razy
    są dwa kwity:
    1) zus i podana ilość przelanej kasy do OFE od poczatku
    2) z OFE: ile JR mam na koncie

    nic wiecej nie ma potrzeby kombinowac