  • Data: 2011-03-10 12:53:40
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 13:34:13 +0100, Przemek napisał(a):

    > Root a jak mam traktowac twoje uniki podania DWÓCH liczb o ktore prosili Cie
    > juz skippy i george?
    > Podajesz wyliczenia pokazujace ze OFE dobrze dla nas pracuja a w
    > rzeczywistosci jest inaczej wiec sa dwie mozliwosci ze ciagle tak uporczywie
    > piszesz w tym watku:
    > - jestes facetem ktory nic nie rozumie lub jest chory ( w rzeczywistosci wg
    > mnie jestes inteligetny ! wiec ten punkt odrzucam)
    > - ktos ci placi (ze z taka pasja wciaz piszesz w tym watku o OFE)
    > Innego rozwiazania moim zdaniem nie ma bo nikomu normalnemu by sie nie
> [...]

    Ja naprawdę zgubiłem się w tych wątkach. Jedynie co widziałem to
    zysk/kapitału ale nie wiem czy to o to chodzi. Jeśli tak to przecież w
    moich tabelkach jest podumowanie ostatnie (pogrubione) pozycje to własnie
    kapitał końcowy, a suma wpłat to już chyba też se każdy umie dodać.

    Jeśli nie o te liczby chodzi to nie wiem i przepraszam ale nie jestem w
    stanie czytać już wszystkich postów bo mnie po prostu zalały.

    Nikt mi nie płaci a piszę z pasją bo taki mam charakter. Nie lubie głupoty
    i jawnego robienia z ludzi w bambuko. Jeśli ktoś się pomyli to mogę być
    wyrozumaiły. Jestem fizykiem więc trochę się już naliczyłem w życiu dlatego
    jest mi przykro gdy politycy wykorzystują braki w matematycznym
    wykształceniu ludzi.