  • Data: 2015-10-18 17:59:19
    Temat: Re: Rentowność obligacji ECB ....
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@g...pl> pisze:

    > Tak, wiem. Czy to znaczy, że rząd odda swoje długi czy znaczy, że nie będzie
    > ich powiększał? Daj spokój.
    >
    > A czytałeś komentarze ekonomistów o tej decyzji? To przecież zabije ekonomię
    > GB.
    >
    > Długi zabijają ekonomie pojedynczego człowieka. Długi zabijają ekonomie
    > pojedynczej rodziny. Ale jak takich rodzin czy ludzi jest kilka milionów to
    > brak długów zabija ich ekonomię.
    >
    > Wiesz może od jakiej liczby ludzi długi już wspierają ekonomie tych ludzi.
    > Może znasz jakiegoś ekonomistę, który o tym coś powiedział. Interesuje mnie
> [...]

    Jak sobie czytałeś komentarze to U.K. ma (nieco) zmniejszać zadłużenie
    w "latach tłustych" by je zwiększać w "latach chudych". W "latach tłustych"
    nie powinno być wielkiego problemu z pożyczaniem obywatelom/firmom zamiast
    państwu. Takie podejście ma sens IMHO. Znając życie i politykę to
    zmniejszanie zadłużenia będzie w większości lat "symboliczne".

    --
    A. Filip
    Kwiecić swój dom jest to ukwiecać swoje serce. (Przysłowie arabskie)