  • Data: 2015-10-18 18:19:47
    Temat: Re: Rentowność obligacji ECB ....
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Długi zabijają ekonomie pojedynczego człowieka. Długi zabijają ekonomie
    > pojedynczej rodziny. Ale jak takich rodzin czy ludzi jest kilka milionów
    > brak długów zabija ich ekonomię.

    Ja nie lubię mieć długów i ich nie mam. Kiedyś miałem lekkie zadłużenie bo
    finansowałem sobie edukacje. Po jej zakończeniu wszystko spłaciłem.
    Zadłużenie to odsetki. Trzeba to ściśle kontrolować, by nie wskoczyć w pętle
    zadłużenia. Gdy wpadasz w pętlę zadłużenia stajesz się niewolnikiem. Rząd
    nie może zadłużać bo wtedy jego obywatele, stają się niewolnikami. Jeżeli
    chcesz być bogaty, nie być niewolnikiem musisz wybierać tych którzy nie będą
    zadłużać.

    Jak wybierzesz złodziei to oni cię okradną.

    Endriu