    From: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Ropa kupiona
    Date: Wed, 27 Jun 2012 14:45:17 +0000 (UTC)

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie, już nie dam rady. Jestem skończony. Nie wiem wprawdzie co to znaczy
    > "mówisz tefałenem" ale domyślam się, że to coś strasznego. Moje błądzenie
    > polega na tym, że nie uznaje planu za tajny gdy go można znaleźć w
    > internecie. To jest straszna hańba dla mnie. W zupełności nie nadaje się na
    > Prawdziwego Polaka. Teraz też poleciałem tefałenem. Ale może mi jakoś
    > wybaczysz. A jak to nie możliwe to choć mógłbyś się za mnie pomodlić.
    >
    > PS
    > Moze spróbuję jednak. Podaj jakąś skróconą instrukcje jak najlepiej lecieć
    > trfaniem i radiemmaryja

    Modlę się za ciebie i tobie podobnym bezustannie. Nie mam jednak jak
    widać "chodów", bo nie pomaga. Ze swej strony zrobiłem wszystko co mogłem,
    zgoliłem wąsy, żeby nie wyglądać jak bronek, przejechałem 1200 km, żeby
    zagłosować o godz 19.58 przeciwko niemu. Wszystko na nic. Przez takich jak
    ty :(.

    No cóż, mi to tzw. drucik, czyli u mnie bezet. A u was? Bida aż piszczy. Może
    jak już oderwiesz się od tefałenu, zacznij tu:

    http://robert.kujawski.nowyekran.pl/post/66666,bieda
    -na-zielonej-wyspie-tuska

    i szukaj dalej. Google is your friend mówią.

    kc