  • Data: 2011-04-21 16:02:00
    Temat: Re: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:iopeor$1ro$1@inews.gazeta.pl...
    > Próba rzeczowej dyskusji ze skippym na większość tematów jest niemożliwa
    > bo on
    > chce dyskutować sam z sobą.
    > Wczoraj np. zapytałem go konkretnie jakie są przesłanki tak silnego
    > umocnienia
    > dolara w najbliższych miesiącach jakie przewiduje.

    Przesłanki techniczne.
    Inne mnie nie interesują, bo nie znam inf które nadejdą.
    Nikt ich nie zna, więc prognozowanie na podstawie "niby" analizy makro jest
    guzik warte, gdyż nie uwzględnia tego czego nie wiemy oraz uwzględnia nasze
    mylne oceny.

    Jeżli dwóch takich wielkich mędrców jak Balcerowicz i Rostowski mają różne
    zdanie w tych samych sprawach, i np RPP nie jest jednomyślna, to nic mnie
    nie przekona że jest inaczej.

    > Ponieważ nie umiał odpowiedzieć ani uzasadnić swojej prognozy to
    > zaatakował
    > mnie z lewej mańki, tyle że kompletnie nie w temacie :-)

    Kompletnie w temacie.
    W końcu po moich różnych postach przestałeś pisać jakbyś miał 100% pewności
    tylko, aczkolwiek delikatnie, napisałeś przypuszczająco