  • Data: 2014-06-23 13:25:47
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 53a1ce4b$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    >Już wiadomo -- 1435 plnów z kasy banku.
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,161
    91731,_Nie_z_pieniedzy_podatnikow__zarobil_na_to_NBP
    ___Belka.html
    >1435 zł zapłacił Marek Belka za kolację z Bartłomiejem
    > Sienkiewiczem i Sławomirem Cytryckim w restauracji Sowa
    > & Przyjaciele - podaje "Fakt".

    No coz, spotkanie w celach sluzbowych niewatpliwie bylo.
    Reszta to juz zadanie dla NIK i Urzedu Skarbowego :-)

    No moze jeszcze dla prokuratory, czy mozna mowic ze prywatna rozmowa
    skoro sluzbowa i czy mozna spozywac alkohol w pracy :-)

    Droga ta restauracja mi sie wydaje, ale ja z prowincji, ja sie nie
    znam.
    Bardzo droga nie jest, ale obiad dla dwoch osob

    > - Spotkanie było zainicjowane przez szefa gabinetu prezesa NBP.
    > Było to spotkanie służbowe, rozmowa także dotyczyła spraw
    > służbowych - wyjaśnił w rozmowie z "Faktem" dyrektor departamentu
    > komunikacji i promocji NBP Marcin Kaszuba. Podkreślił, że środki
    > pochodziły z funduszu reprezentacyjnego, który jest finansowany
    > z pieniędzy zarobionych przez NBP. Jak zaznaczył, Marek Belka
    > nie wydał pieniędzy podatników.
    >Naszymi nie płacił. ;)

    NBP i tak nie mial zysku, wiec nam sie i tak nic nie nalezy :-)

    i_2014/komunikat_2014-06-15.html
    >Zwabił pod pozorem omówienia zagadnień związanych z bezpieczeństwem
    >obrotu gotówkowego, aby złożyć wiadome propozycje...

    Nie sluchalem, dlugie ... ale z przebiegu rozmowy to wynika ?
    Na szczescie mamy cala na tasmie :-)

    >Co za różnica, który zaczął -- MBelka wygrał (okazał się
    >silniejszy, bo jego żądania zostały zrealizowane) i teraz
    >jedynie trzeba go wybrać na władcę RP w wolnych wyborach
    >powszechnych!!!

    No, Rostowski mowi ze i tak sie podal sam do dymisji, mniej wiecej w
    tamtym czasie, NBP groszem nie sypnal - a moze i nie mogl sypnac, wiec
    byc moze nikt nic tu nie wygral.

    J.