eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozmowa klienta z obsługą PBKRe: Rozmowa klienta z obsługą PBK
  • Data: 2002-01-11 15:20:23
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "wkg" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >
    > i) ile jest w Polsce miast z lodka ?

    Aaa, tego nie wiem, to bylo pytanie pomocnicze :)

    > ii) ile osob dalej ma tam konto z tych co wtedy zakladali ?
    >

    Chyba dosyc duzo. Dlaczego ?

    Szybkie odchodzenie od umów obserwujemy głównie wsrod abonentow telefonii
    komorkowej zwabionych promocja typu "telefon za jeden grosz". Podzwonia,
    podzwonia i sie rotuja z interesu. Telefon sprzedaja. Odchodza, gdy dociera
    do nich, ze trzeba jeszcze placic za abonament i polaczenia. To normalne.

    Tutaj sprawy wygladaly nieco inaczej (sadze). Odchodzili istniejacy klienci
    Handlobanku, robiacy prawdziwe obroty wkurzeni cala sprawa. Odchodzili nie
    zacheceni atrakcyjna promocja, ale z koniecznosci i z wsciaklosci.
    Prawdopodobnie odchodzili najbardziej aktywni - to oni najbardziej odczuli
    dyskomfort sytuacji. Ci, ktorzy mieli martwe rachunki - nawet nie zauwazyli
    problemu. Odeszla smietanka (sadze).

    No i pytanie - na jak dlugo ? Hmm, co mialoby ich sklonic do wyboru innego
    banku ? Nie widze jakis przewag innych e-bankow, ktore zmusilyby ich do
    powtorzenia calego korowodu z zakladaniem konta, wysylaniem umowy etc.. etc
    ..

    Pozdrawiam
    wkg





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1